FANDOM

Wydarzenia Edytuj

Rozdział I - Witamy w nowym świecie... Edytuj

Podrozdział 3 - Odjazd Edytuj

  • Według informacji uzyskanych w rozmowie z szefem Mnisi zbliżają się do bazy i mają ją zamiar zniszczyć.
  • Główny bohater uczy się prowadzić ciężarówkę. Będzie jednym z kierowców w konwoju ewakuacyjnym bandytów.
  • R:1, W trakcie wyjeżdżania pojazdem z garażu postać doznaje wspomnienia ucieczki jeepem z jakimiś żołnierzami przez zrujnowane miasto.
  • Następuje ewakuacja bazy bandytów. Konwój dwóch ciężarówek rusza w trasę.
  • Konwój wpada w zasadzkę. Pojazd prowadzony przez bohatera zostaje uszkodzony trafieniem z granatnika. Druga ciężarówka zostaje zniszczona podobnym sposobem. Bohater odzyskuje sprawność nad samochodem jednak chwilę później zostaje zraniony przez napastnika z karabinem. To nie zatrzymuje jego ucieczki.

Podrozdział 4 - Po burzy Edytuj

  • W pojeździe kończy się paliwo. Ciężarówka staje na drodze. Okazuje się, że wybuch granatu przeżył tylko Chudy i ciężko ranny strażnik. Główny bohater przeszukuje wrak oraz zwłoki, wzbogacając się o AK, Glock 17, 3 konserwy, a także ubranie. Po kłótni wszyscy decydują się wyruszyć w celu znalezienia jakiejś osady.
  • Nocą mija ich pędząca ulicą ciężarówka bez włączonych świateł.
  • Chwilę po tym trafili do palących się opuszczonych zabudowań. W trakcie jej przeszukiwanie bohater myli Chudego z uzbrojonym przeciwnikiem i o mało nie trafia w niego serią z karabinu.
  • W czasie dalszej penetracji pewnego budynku do wewnątrz wchodzą trzy zmutowane stworzenia. Kiedy zaczynają podchodzić warcząc, ranny strażnik puszcza serię z karabinu zabijając je wszystkie.
  • Przemarsz zostaje kontynuowany. Kiedy grupa uznaje, że jest zbyt zmęczona by iść dalej, rozbijają obóz.

Postaci Edytuj

Bohaterowie główni Edytuj

Bohaterowie epizodyczni Edytuj

Lokacje Edytuj

Osady Edytuj

Odcinki Edytuj