FANDOM

Wydarzenia ułożone są w porządku chronologicznym. Główny podział obowiązuje na rozdziały i podrozdziały.

  • D:1 - w nawiasach podany jest numer dnia liczony od przebudzenia głównego bohatera na samym początku opowiadania. Dzień w rozumieniu od wschodu słońca do wschodu słońca.
  • R:1 - numer retrospekcji, którą przypomina sobie bohater główny.

Rozdział I - Witamy w nowym świecie... Edytuj

Podrozdział 1 - Cienie pustkowi Edytuj

  • D:1, Przebudzenie na pustkowiu z utraty przytomności.
  • D:1, Wędrówka w poszukiwaniu pożywienia.
  • D:1, Dotarcie do obozu wędrowców. Bohater zyskuje akceptację osadników, otrzymuje posiłek oraz nocleg.
  • D:1, W trakcie spania obóz zostaje zaatakowany przez bandytów. Postać traci przytomność wskutek uderzenia przez przeciwnika w głowę.

Podrozdział 2 - Błysk Edytuj

  • D:1, Bohater budzi się w celi w bazie bandytów. Chwilę po obejrzeniu sceny brutalności strażników zasypia.
  • D:2, Postać po przebudzeniu otrzymuje komunikat o zbliżającym się czasie posiłku więźniów, by później wyruszyć na śniadanie.
  • D:2, Niewolnicy zostają zmuszeni do rozładunku transportu od Mnichów. W trakcie rozładunku dochodzi do wypadku, który powoduje serię eksplozji, w której giną m.in. Mnisi.
  • D:2, Bohater wraz z Chudym zostaje zmuszony do zakopywania ofiar wypadku. Po tej czynności zostaje odprowadzony do celi, gdzie następnie zasypia.

Podrozdział 3 - Odjazd Edytuj

  • D:3, Według informacji uzyskanych w rozmowie z szefem Mnisi zbliżają się do bazy i mają ją zamiar zniszczyć.
  • D:3, Główny bohater uczy się prowadzić ciężarówkę. Będzie jednym z kierowców w konwoju ewakuacyjnym bandytów.
  • D:3, R:1, W trakcie wyjeżdżania pojazdem z garażu postać doznaje wspomnienia ucieczki jeepem z jakimiś żołnierzami przez zrujnowane miasto.
  • D:3, Następuje ewakuacja bazy bandytów. Konwój dwóch ciężarówek rusza w trasę.
  • D:3, Konwój wpada w zasadzkę. Pojazd prowadzony przez bohatera zostaje uszkodzony trafieniem z granatnika. Druga ciężarówka zostaje zniszczona podobnym sposobem. Bohater odzyskuje sprawność nad samochodem jednak chwilę później zostaje zraniony przez napastnika z karabinem. To nie zatrzymuje jego ucieczki.

Podrozdział 4 - Po burzy Edytuj

  • D:3, W pojeździe kończy się paliwo. Ciężarówka staje na drodze. Okazuje się, że wybuch granatu przeżył tylko Chudy i ciężko ranny strażnik. Główny bohater przeszukuje wrak oraz zwłoki, wzbogacając się o AK, Glock 17, 3 konserwy, a także ubranie. Po kłótni wszyscy decydują się wyruszyć w celu znalezienia jakiejś osady.
  • D:3, Nocą mija ich pędząca ulicą ciężarówka bez włączonych świateł.
  • D:3, Chwilę po tym trafili do palących się opuszczonych zabudowań. W trakcie jej przeszukiwanie bohater myli Chudego z uzbrojonym przeciwnikiem i o mało nie trafia w niego serią z karabinu.
  • D:3, W czasie dalszej penetracji pewnego budynku do wewnątrz wchodzą trzy zmutowane stworzenia. Kiedy zaczynają podchodzić warcząc, ranny strażnik puszcza serię z karabinu zabijając je wszystkie.
  • D:3, Przemarsz zostaje kontynuowany. Kiedy grupa uznaje, że jest zbyt zmęczona by iść dalej, rozbija obóz.

Podrozdział 5 - Kawy czy herbaty? Edytuj

  • D:4, Po przespanej nocy, zjedzeniu posiłku, trzyosobowa grupa wyrusza dalej w poszukiwaniu przyjaznej osady.
  • D:4, R:2, W czasie podróży główny bohater przez chwilę przenosi się we wspomnieniach do pomieszczenia, gdzie jakiś dowódca daje przedmowę przed akcją obronna jakiegoś miasta.
  • D:4, Grupa dociera do zniszczonego miasta i próbuje podejść wysyłając wpierw rannego strażnika jako zwiadowcę.
  • D:4, Wszyscy trzej towarzysze zostają schwytani przez obronę miasta i zaprowadzeni na indywidualne przesłuchania.
  • D:4, Po długich przesłuchiwaniach główny bohater zostaje uwolniony, a następnie wyrabia Dokument Identyfikacyjny Miasta Azyl.
  • D:4, Bohater kieruje się do lokalnego baru. Pozostali dwaj towarzysze dochodzą w czasie rozmowy z barmanem.
  • D:4, Chudy decyduje się zostać w mieście.
  • D:4, Rannego strażnika zostaje odprowadzony do miejscowego lekarza. Dochodzi do zawarcia umowy, że strażnik zostanie zoperowany, jeżeli bohater odnajdzie jego zaginionego kolegę, a dokładniej torbę lekarską jaką miał przy sobie.
  • D:4, Główny bohater wyrusza poza Azyl w celu znalezienia sprzętu dla doktora i zgodnie ze wskazówkami trafia do kanałów w drodze do pobliskiego szpitala.
  • D:4, Po dłuższym czasie poszukiwań bohater znajduje zwłoki bez torby lekarskiej. Słyszy muzykę i decyduje się wyruszyć w kierunku jej źródła.
  • D:4, Główny bohater traci przytomność wskutek wybuchu pułapki na drzwiach.